Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2010 12:42 - „Ел Би Булгарикум” и „Мейджи Дейриз Корпорейшън” заедно на нови пазари
Автор: travelbox Категория: Новини   
Прочетен: 591 Коментари: 0 Гласове:
0



image
Българският сумист Калоян Махлянов - Котоошу е рекламното лице на киселите млека в Япония.Сътрудничеството между „Ел Би Булгарикум” и „Мейджи” е едно от най-позитивните партньорства като цяло в българската икономика, подчерта на среща с японската делегация зам. министър на икономиката, енергетиката и туризма Евгени Ангелов. Той представи визията на министерството за развитие на „Ел Би Булгарикум”. Приоритети са съсредоточени в три основни направления: защита на интелектуалната собственост с всички възможни механизми, развитие на международните партньорства на компанията и технологично обновление на мощностите. Основна цел на „Ел Би Булгарикум” е по-агресивно отстояване на позициите на държавната компания и въвеждане на най-добрите международни практики в лицензионните отношения, стана ясно по време на срещата..
Нашите амбиции са да работим с „Мейджи” на колкото е възможно повече пазари заедно – там, където интересите ни съвпадат, подчерта Евгени Ангелов.
Корпорацията “Мейджи” е основана през декември 1917 г. и в момента е лидер на пазара на млечни продукти в Япония. Освен млечни продукти, произвежда функционални храни, храни за подрастващи, фармацевтични продукти и козметика, съоръжения за млекопреработването, фураж, безалкохолни напитки, и др. От близо 40 години тя е стратегически партньор на българската компания “Ел Би Булгарикум”,.
която е единствената държавна компания (100% собственост на Министерство на икономиката, енергетиката и туризма) в млекопреработвателния сектор в България. Дружеството притежава две производствени поделения – в София и Видин, както и модерен Център за научно-изследователска дейност, където се съхранява и уникална колекция от над 1000 млечнокисели бактерии и повече от 100 различни комбинации закваски.
„Мейджи” внася в Япония млечно-кисели бактерии и произвежда българско кисело мляко за японския пазар. Продуктите, произведени от нея на базата на българските млечно-кисели бактерии, заемат близо 40% от пазара на кисело мляко в Страната на изгряващото слънце. Компанията продава годишно по 500 млн. броя кофички  от всеки асортимент с кисело мляко на японския пазар /те са над 10/. „Мейджи” има лицензионен договор с „Ел Би Булгарикум” до 2020 година. Представители на корпорацията са изразили интерес към подпомагане на „Ел Би Булгарикум” в продуктово и технологично отношение.
 







.Източник : InfoTourism.net
Още по темата и други новини - Tbox7.com


Тагове:   нови,   „ел,   „мейджи,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: travelbox
Категория: Туризъм
Прочетен: 319514
Постинги: 193
Коментари: 112
Гласове: 89
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930